Dettol maakt reclame met dildo

dettol-dildoInspelen op de seksuele uitspattingen van de medemens. Het is een manier om handzeep aan de man te brengen. Je kan natuurlijk nooit weten waar de hand die je net geschud hebt allemaal is geweest. Als we de Chileense makers van deze Dettol-reclame mogen geloven, ben je nooit meer dan vier handdrukken verwijderd van een dildo.

De ludieke verkoopstrategie werd bedacht door Havas Worldwide, een reclameagentschap in Santiago, Chili, meldt The Frisky. Dettol maakt schoon en die boodschap willen we op een ludieke manier overbrengen, moeten de makers hebben gedacht.

Ook het merendeel van de bezoekers van advertentie-archief en community Ads of the World kan de campagne waarderen. Reacties zijn onder meer “Prachtig!” en “De boodschap is helder”.

(bron: ad.nl)

Vertel anderen over dit artikel :
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • E-mail this story to a friend!
  • Netvibes
  • NuJIJ
  • Technorati
Geplaatst op 10 januari 2013 - 0 reacties op dit artikel.

Tags : , , , ,

Geef jouw mening

Invulvelden met een (*) zijn verplicht in te vullen.